fredag 26 februari 2010

De låga trösklarnas tid

Hej alla,
Hur går det?
Glöm inte bort att ha kul.
Börja någonstans ifrån, en rörelse tex och utgå och
bygg på utifrån den.
Hur skulle tid kunna gestaltas kroppsligt exempelvis?
Använd er själva som beståndsdelar i något ni vill uttrycka.
Stjäl, låna, gör om, ge er ut på den tunna isen och gör saker ni
inte gjort förut
Jag tänkte att jag på måndag skulle visa vad förra lau-gruppen gjorde på
sin presentation. Som en liten aptitretare.
Skulle vi kunna lägga den mellan handledning 1 och 2 alltså vid typ 10.00
och så flyttar vi fram handledning 2 o 3 med ca 20 minuter.
Vad säger ni? Kan jag få reaktioner från en repr, från varje grupp
på kommentarer nedan?
//K

4 kommentarer:

  1. Hej K! Idag kastade vår grupp oss ut på isen och jag tror att det blir orginellt och spännande men vi behöver ett utomstående öga som ger oss respons på vad som behöver förändras. Kan inte tala för hela gruppen men jag tycker att det låter toppen att få se vad förra Lau gjorde. Mvh Josefin

    SvaraRadera
  2. Tjena josefin, vad bra med iskänning. Det är klart ni får handledning. vilken grupp var ni?
    09.00, 10.00 eller 11.00?//K

    SvaraRadera
  3. vi var 10 gruppen. men vi i gruppen skulle ändå mötas kvart i 10 så för oss är det inga problem att titta på filmen då.

    SvaraRadera